Nu 20% korting op de populaire merken Pretty Curly Girl, HT26 en Fair & White! Haal ze vandaag nog in huis!

Back
usp-1
Snelle levering

Voor 15:00 uur besteld = morgen in huis

usp-2
De beste kwaliteit

Keuze uit de beste merken

usp-3
Hulp nodig?

Bel ons op: 070 388 8790

usp-4
Gratis retour

Retourzending is kostenloos

Schwarzkopf

0 Product(s)
Sort by: Name ascending

Als een van de drie cosmetica-merken aan de wereldtop, staat het Henkel-merk Schwarzkopf voor kwaliteit, ervaring en innovatie, en dit al sinds meer dan 111 jaar.

  • Most trusted Brand
    Schwarzkopf - een van de "Most Trusted Brands"
    © Reader's Digest

    Het merk Schwarzkopf geniet het volle vertrouwen van zowel consumenten als professionele kappers. Dat komt ten goede aan elke productinnovatie die onder de naam Schwarzkopf gelanceerd wordt.

    Schwarzkopf heeft zijn doeltreffendheid bewezen als overkoepelend merk voor een brede portfolio van legendarische productmerken, zoals Gliss Kur, Taft en Got2B. Het gekende logo staat op elke verpakking en wordt ook mee opgenomen in elke tv-commercial.

    Het succes en de voldoening van de consument over dit merk zijn het gevolg van het feit dat het merk systematisch de hoge verwachtingen inlost die uitgesproken worden door zijn slagzin: ‘Professional Quality for you’. Vandaag is Schwarzkopf wereldwijd aanwezig in 50 landen.

  • Schwarzkopf opnieuw bevestigd als een van de "Most Trusted Brands"

    Al 11 opeenvolgende jaren is Schwarzkopf verkozen als “Most Trusted Brand” in de jaarlijkse enquête van Readers´s Digest over merkvertrouwen. Reader's Digest vraagt regelmatig ongeveer 30.000 consumenten uit 16 Europese landen om de merken te kiezen die ze in het bijzonder vertrouwen, en dit in meer dan 30 productcategorieën.

    Reader's Digest enquêtes bieden een van de mooiste uitingen van consumententevredenheid in Europa. De deelnemers beslissen volledig zelf, gebaseerd op hun eigen individuele ervaring. De beslissende criteria zijn productkwaliteit, prijs-kwaliteitverhouding, imago en de mate waarin het merk beantwoordt aan de noden van de consument.